Customer Service

Customer Service

To be able to serve more than two million customers in six different countries and deliver flawless customer service, the service standards must be top-notch! That's exactly what our fantastic Customer Service team does. They work relentlessly to help our consumers with everything from product enquiries, invoice questions, returns and complaints. Via the different communication means such as telephone, email, chat, and social media our Customer Service Department maintains the relationships with our consumers on a day-to-day basis.

Our vacancies

See below for our vacancies within the department. Applications may close before the deadline, so please apply early to avoid disappointment.

Job title
Location
Apply by
Job title: Flerspråkig kundserviceagent
On-site
Location: Göteborg
Apply by: 2024-12-12

Är du flerspråkig och talar norska, finska, danska eller tyska flytande? Då kan det här vara möjligheten för dig!

Information om tjänsten
Vi på Jollyroom har som mål att göra livet enklare för barnfamiljer och erbjuder en kundservice i världsklass. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som brinner för kundupplevelsen. Just nu söker vi dig som kan bemästra flera språk och bidra till att förstärka våra flerspråkiga team på plats i Göteborg. Om du har erfarenhet av att arbeta med kundservice och är lösningsorienterad, serviceinriktad och initiativtagande, kan du vara den vi söker. Skicka in din ansökan och bli en del av vårt vinnande team redan idag!

Arbetsuppgifter:

  • Att leverera exceptionell kundsupport på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på norska, finska, danska eller tyska (och svenska).
  • Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar.
  • Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse.
  • Delta i arbetet med att utveckla rutiner inom kundservice och bidra till avdelningens utveckling.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har flytande kunskaper i både tal och skrift i norska, finska, danska eller tyska och som är bekväm med att kommunicera på engelska. Eftersom vårt koncernspråk är svenska, är det också ett krav att du kan kommunicera obehindrat på svenska. Du har gärna tidigare erfarenhet från serviceyrken, kanske inom kundservice eller butik, och trivs med att ge professionell service. Dessutom har du en god datavana och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya affärs- och kundvårdssystem, vilket gör dig till en viktig resurs i vårt team.

Fördelar med att jobba hos oss:

  • Gratis tillgång till nytt gym i Göteborg
  • Kollektivavtal för alla anställda
  • Fantastiska utvecklingsmöjligheter
  • Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ
  • Fiskvårdsbidrag
  • Personalrabatter

Start: Omgående
Omfattning:
Heltid
Placering:
Sörredsvägen 111 i Göteborg
Urval:
Sker löpande

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida. 

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Location: Göteborg
Apply by: 2024-12-08

Sprichst du fließend Deutsch und Schwedisch und willst mit auf Jollyrooms Reise in die Zukunft gehen, auf der unsere größten Ziele sind, Familien mit Kindern das Leben zu erleichtern und immer erstklassigen Service zu bieten? Dann bist du bei uns genau richtig!

Information om tjänsten
Vår tyska kundserviceavdelning behöver nu förstärkning för att ständigt ge absolut bästa service och alltid överträffa våra kunders förväntningar. Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga tyska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder. 

Arbetsuppgifter:

  • Hjälpa våra svenska & tyska kunder via telefon, email, och sociala medier på tyska
  • Retur- och reklamationshantering
  • Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Kvalifikationer:

  • Flytande kunskaper i både skrift och tal i tyska och svenska
  • Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice
  • Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

Fördelar med att jobba hos oss:

  • Gratis tillgång till nytt gym i Göteborg
  • Kollektivavtal för alla anställda
  • Fantastiska utvecklingsmöjligheter
  • Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ
  • Fiskvårdsbidrag
  • Personalrabatter

Start: Januari 2024
Anställningsform: Vikariat, 1 år med möjlighet till förlängning
Omfattning: Heltid
Placering:
Sörredsvägen 111 i Göteborg
Urval:
Sker löpande

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida. 

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Meet some of our employees

Follow us on Social Media!