To be able to serve more than two million customers in six different countries and deliver flawless customer service, the service standards must be top-notch! That's exactly what our fantastic Customer Service team does. They work relentlessly to help our consumers with everything from product enquiries, invoice questions, returns and complaints. Via the different communication means such as telephone, email, chat, and social media our Customer Service Department maintains the relationships with our consumers on a day-to-day basis.
See below for our vacancies within the department. Applications may close before the deadline, so please apply early to avoid disappointment.
Är du flerspråkig och talar norska, finska, danska eller tyska flytande? Då kan det här vara möjligheten för dig!
Information om tjänsten
Vi på Jollyroom har som mål att göra livet enklare för barnfamiljer och erbjuder en kundservice i världsklass. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som brinner för kundupplevelsen. Just nu söker vi dig som kan bemästra flera språk och bidra till att förstärka våra flerspråkiga team på plats i Göteborg. Om du har erfarenhet av att arbeta med kundservice och är lösningsorienterad, serviceinriktad och initiativtagande, kan du vara den vi söker. Skicka in din ansökan och bli en del av vårt vinnande team redan idag!
Arbetsuppgifter:
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har flytande kunskaper i både tal och skrift i norska, finska, danska eller tyska och som är bekväm med att kommunicera på engelska. Eftersom vårt koncernspråk är svenska, är det också ett krav att du kan kommunicera obehindrat på svenska. Du har gärna tidigare erfarenhet från serviceyrken, kanske inom kundservice eller butik, och trivs med att ge professionell service. Dessutom har du en god datavana och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya affärs- och kundvårdssystem, vilket gör dig till en viktig resurs i vårt team.
Fördelar med att jobba hos oss:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Sörredsvägen 111 i Göteborg
Urval: Sker löpande
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Vi behöver förstärkning till vårt kundtjänstteam! Vill du vara med och leverera service i toppklass till våra kunder? I så fall finns här en möjlighet du inte vill missa!
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra kunder via telefon, email, och sociala medier
- Retur- och reklamationshantering
Vi söker dig som kan jobba:
- Heltid under 3 månader (4/11- 31/1).
- Målbaserat med coachande och stöttande chef.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Jobbat med kundservice eller inom servicebranschen (McDonalds, butik, tidningsleverans) tidigare
- Är datorvan och har lätt att lära dig nya system
- Drivs av tydliga målsättningar och att nå dessa
- Är strukturerad, god kommunikativt
- Pratar och skriver flytande i svenska och engelska för att kunna serva våra kunder
- Meriterande med andra språk som tex norska, finska, danska, tyska
Har du dessutom tidigare jobbat i SAP, med konsumentköplagen eller har kunskap inom GDPR - ja då är det vi som slänger oss på luren till dig.
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg:
- Start: 4 november
- Omfattning: Visstidsanställning
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Sprichst du fließend Deutsch und Schwedisch und willst mit auf Jollyrooms Reise in die Zukunft gehen, auf der unsere größten Ziele sind, Familien mit Kindern das Leben zu erleichtern und immer erstklassigen Service zu bieten? Dann bist du bei uns genau richtig!
Information om tjänsten
Vår tyska kundserviceavdelning behöver nu förstärkning för att ständigt ge absolut bästa service och alltid överträffa våra kunders förväntningar. Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga tyska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder.
Arbetsuppgifter:
Kvalifikationer:
Fördelar med att jobba hos oss:
Start: Januari 2024
Anställningsform: Vikariat, 1 år med möjlighet till förlängning
Omfattning: Heltid
Placering: Sörredsvägen 111 i Göteborg
Urval: Sker löpande
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Är du en kommunikativ, kvalitetsmedveten & erfaren kundservicemedarbetare som är redo för nya utmaningar? Då kan du vara vår nästa 2nd Line Agent på kundserviceavdelningen!
Rollen som Kundserviceagent 2nd line passar för dig som har erfarenhet av att jobba i en kundtjänst och vill ta nästa steg i karriären. En 2nd Line Agent är i grunden en Kundserviceagent som har tilldelats ett extra ansvar i sin roll som support.
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Arbetsuppgifter 2nd Line Agent:
Vi tror att du har följande bakgrund:
Personlighetsmässigt tror vi att du är kommunikativ, kvalitetsmedveten, prestigelös och lösningsorienterad. Du trivs i en föränderlig miljö och på en arbetsplats med ständigt utvecklingsfokus. Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut som är för verksamhetens bästa.
Meriterande:
Fördelar med att jobba hos oss:
Upplägg och praktisk information:
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
We use cookies to customize content and ads, to provide functions for social media and to analyze our traffic. We also share information about your use of our website with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you have provided to them or that they have collected from your use of their services.
Name | Description |
---|---|
_wbCookiePermissions
Onecruiter
6 months
|
Necessary cookie, this cookie is set when a user accepts cookie policy. It saves your cookie preferences. |
language / language.sig
Onecruiter
Session
|
Preference cookie, this cookie allows us to remember your preference of language when you navigate through the site. |
position_ref
Onecruiter
7 days
|
Statistics cookie, this cookie allows us to remember which site referred you to us. |
global_ref
Onecruiter
7 days
|
Statistics cookie, this cookie allows us to remember which site referred you to us. |
_ga, _gid, _gat_workbuster
Google
6 months
|
Statistics cookies, these cookies allows us to understand how you navigate through the site. |
_fa, usida, sb, datr, wd
Facebook
7 days
|
Marketing cookies, these cookies allows us to understand our audience better. |
We use cookies to customize content and ads, to provide functions for social media and to analyze our traffic.