To be able to serve more than two million customers in six different countries and deliver flawless customer service, the service standards must be top-notch! That's exactly what our fantastic Customer Service team does. They work relentlessly to help our consumers with everything from product enquiries, invoice questions, returns and complaints. Via the different communication means such as telephone, email, chat, and social media our Customer Service Department maintains the relationships with our consumers on a day-to-day basis.
See below for our vacancies within the department. Applications may close before the deadline, so please apply early to avoid disappointment.
Är du en driven, målinriktad och erfaren ledare som är redo för nästa etapp i ditt arbetsliv? Då kan du vara en av våra nästa Teamleaders på Kundserviceavdelningen! Just nu letar vi efter en Teamleader som säkerhetsställer att våra kunder får oslagbar service via mail och telefon samt att våra medarbetare utvecklas och presterar enligt uppsatta mål. Rollen är ett vikariat för en av våra Teamleaders och det finns god chans till tillsvidaretjänst efter vikariatet!
Din uppgift som Teamleader är att genom coachning och uppföljning se till så att ditt team uppnår våra KPI:er som i slutänden förbättrar kundupplevelsen. Din uppgift är även att säkerställa hantering utav olika administrativa ansvarsområden inom upsatta KPI:er, samt säkerställa utveckling i vårt kundservicesystem. I arbetet ingår det att ha nära samarbete med övriga Teamleaders och avdelningar för att ständigt utveckla verksamheten.
Dina arbetsuppgifter:
Din profil:
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som inte bara kan konstatera en utmaning, utan du sporras av att lösa den genom ett analytiskt och kreativt tänk. Att ha mandat och kunna ta beslut i egen regi är något du trivs med. Du är lösningsorienterad, kommunikativ, förändringsbenägen och en stjärna på att bygga goda relationer både internt och externt. E-handelsbranschen i stort är under förändring och vi vill ha med dig på denna resa.
Det är meriterande om du har:
Fördelar med att jobba hos oss:
Upplägg och praktisk information:
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Vi behöver förstärkning till vårt kundtjänstteam! Vill du vara med och leverera service i toppklass till våra kunder? I så fall finns här en möjlighet du inte vill missa!
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra kunder via telefon, email, och sociala medier
- Retur- och reklamationshantering
Vi söker dig som kan jobba:
- Heltid under 3 månader (4/11- 31/1).
- Målbaserat med coachande och stöttande chef.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Jobbat med kundservice eller inom servicebranschen (McDonalds, butik, tidningsleverans) tidigare
- Är datorvan och har lätt att lära dig nya system
- Drivs av tydliga målsättningar och att nå dessa
- Är strukturerad, god kommunikativt
- Pratar och skriver flytande i svenska och engelska för att kunna serva våra kunder
- Meriterande med andra språk som tex norska, finska, danska, tyska
Har du dessutom tidigare jobbat i SAP, med konsumentköplagen eller har kunskap inom GDPR - ja då är det vi som slänger oss på luren till dig.
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg:
- Start: 4 november
- Omfattning: Visstidsanställning
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Sprichst du fließend Deutsch und Schwedisch und willst mit auf Jollyrooms Reise in die Zukunft gehen, auf der unsere größten Ziele sind, Familien mit Kindern das Leben zu erleichtern und immer erstklassigen Service zu bieten? Dann bist du bei uns genau richtig!
Information om tjänsten
Vår tyska kundserviceavdelning behöver nu förstärkning för att ständigt ge absolut bästa service och alltid överträffa våra kunders förväntningar. Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga tyska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder.
Arbetsuppgifter:
Kvalifikationer:
Fördelar med att jobba hos oss:
Start: November 2024
Anställningsform: Vikariat, 1 år med möjlighet till förlängning
Omfattning: Heltid
Placering: Sörredsvägen 111 i Göteborg
Urval: Sker löpande
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Studerar du eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba extra som Customer Service Agent? Vill du vara med och leverera service i toppklass till våra kunder? I så fall finns här en möjlighet du inte vill missa!
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra kunder via telefon, email, och sociala medier
- Retur- och reklamationshantering
Vi söker dig som vill jobba:
- 2-3 dagar per vecka mellan kl. 8-17, under sommar- och julsäsonger kan det finnas möjlighet att jobba mer
- Målbaserat med coachande och stöttande chef
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Jobbat med kundservice eller inom servicebranschen (McDonalds, butik, tidningsleverans) tidigare
- Är datorvan och har lätt att lära dig nya system
- Drivs av tydliga målsättningar och att nå dessa
- Är strukturerad, god kommunikativt
- Pratar och skriver flytande i svenska och engelska för att kunna serva våra kunder
- Meriterande med andra språk som tex norska, finska, danska, tyska
Har du dessutom tidigare jobbat i SAP, med konsumentköplagen eller har kunskap inom GDPR - ja då är det vi som slänger oss på luren till dig.
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg:
- Start: Omgående eller enligt ÖK
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger kan det finnas möjlighet att jobba mer.
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Kontakt & frågor: Elin Svensson, frågor via e-post; elin.svensson@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Är du en kommunikativ, kvalitetsmedveten & erfaren kundservicemedarbetare som är redo för nya utmaningar? Då kan du vara vår nästa 2nd Line Agent på kundserviceavdelningen!
Rollen som Kundserviceagent 2nd line passar för dig som har erfarenhet av att jobba i en kundtjänst och vill ta nästa steg i karriären. En 2nd Line Agent är i grunden en Kundserviceagent som har tilldelats ett extra ansvar i sin roll som support.
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Arbetsuppgifter 2nd Line Agent:
Vi tror att du har följande bakgrund:
Personlighetsmässigt tror vi att du är kommunikativ, kvalitetsmedveten, prestigelös och lösningsorienterad. Du trivs i en föränderlig miljö och på en arbetsplats med ständigt utvecklingsfokus. Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut som är för verksamhetens bästa.
Meriterande:
Fördelar med att jobba hos oss:
Upplägg och praktisk information:
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Sprichst du fließend Deutsch und Schwedisch und willst mit auf Jollyrooms Reise in die Zukunft gehen, auf der unsere größten Ziele sind, Familien mit Kindern das Leben zu erleichtern und immer erstklassigen Service zu bieten? Dann bist du bei uns genau richtig!
Vår tyska & svenska teamstarka kundserviceavdelning behöver nu förstärkning för att ständigt ge absolut bästa service och alltid överträffa våra kunders förväntningar. Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga tyska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder.
Vi fångade Susanne Karam i korridoren, som är Head of Customer & Operations och frågade: Hur skulle du beskriva teamet på Kundserviceavdelningen?
”Kundserviceavdelningen på Jollyroom är ett helt fantastiskt gäng i en pulserande miljö med många olika nationaliteter och erfarenheter. Här arbetar vi i ständig utvecklig och inspirerar varandra för att leverera våra kunder den bästa möjliga kundupplevelsen. Tillsammans ger vi varandra styrka genom att dela med oss av våra kunskaper för att nå gemensamma mål. Vi lär oss alltid nya saker som ger oss glädje på jobbet och nya utmaningar varje dag!”
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra svenska & tyska kunder via telefon, email, och sociala medier på svenska och tyska
- Retur- och reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i tyska
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i svenska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg:
- Start: enligt ÖK
- Omfattning: Heltid, 40h/vecka (6 månaders provanställning)
- Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Vendela Collin, frågor via e-post; vendela.collin@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail och vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi letar efter våra nästa stjärnor till det norska kundserviceteamet!
Vårt mål är att göra livet lättare för barnfamiljer, och hur gör vi det? Genom att ha ett starkt fokus på kundservice och att prioritera vår viktigaste tillgång: KUNDEN! Glada medarbetare som levererar enastående service är nyckeln till att nå våra mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på plats i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen.
Vårt kundtjänst team består av personer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt för våra norska & svenska kunder
- Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i norska
- God kommunikationsförmåga på engelska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enligt ÖK
- Omfattning: Heltid, 40 h/veckan (6 månaders provanställning tillämpas)
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Vendela Collin, frågor via e-post; vendela.collin@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Haluatko olla mukana helpottamassa lapsiperheiden arkea? Täällä Göteborgissa, vahvalla keskittymisellä asiakaspalveluun ja intohimolla asiakkaitamme kohtaan, asetamme standardin erinomaiselle palvelulle!
Loistavat työntekijämme ovat avain menestykseemme ja erinomaisen palvelun tarjoamiseen. Laajennamme jo fantastista tiimiämme tarjotaksemme asiakkaillemme parhaan mahdollisen kokemuksen. Haluatko olla mukana luomassa taikaa paikan päällä?
Suomen tiimimme omaa monipuolista kokemusta, mutta kaikki jakavat intohimon palvelua kohtaan ja ottavat aloitteen omiin käsiinsä. Etsimme sinua, joka jaat intohimomme ja halumme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Tunnetko vetoa tähän? Lähetä hakemuksesi jo tänään ja liity voittavaan joukkoomme!
We work together, we are brave and we create value for the customer – haluatko olla mukana toteuttamassa Jollyroomin tärkeintä tavoitetta: tehdä lapsiperheiden elämästä helpompaa?
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på finska (och svenska)
- Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i finska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
- God kommunikationsförmåga på svenska eller/och engelska
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enligt ÖK
- Omfattning: Heltid (40 h/ vecka, 6 månader provanställning tillämpas)
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Vendela Collin, frågor via e-post; vendela.collin@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Taler du flydende dansk? Fantastiskt, læs videre med det samme!
Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN!
Glada medarbetare som ger enastående service till våra kunder är nyckeln till att uppnå vårt mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på platsen i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Var med oss! Vårt danska team består för närvarande av individer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att de alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i den här beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på danska (och svenska)
- Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- God kommunikationsförmåga på engelska
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enlikt ÖK
- Omfattning: Heltid (40 h/ vecka, 6 månader provanställning tillämpas) eller deltid (visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar/ vecka, under högsäsongen finns möjlighet att jobba mer)
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Vendela Collin, frågor via e-post; vendela.collin@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
We use cookies to customize content and ads, to provide functions for social media and to analyze our traffic. We also share information about your use of our website with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you have provided to them or that they have collected from your use of their services.
Name | Description |
---|---|
_wbCookiePermissions
Onecruiter
6 months
|
Necessary cookie, this cookie is set when a user accepts cookie policy. It saves your cookie preferences. |
language / language.sig
Onecruiter
Session
|
Preference cookie, this cookie allows us to remember your preference of language when you navigate through the site. |
position_ref
Onecruiter
7 days
|
Statistics cookie, this cookie allows us to remember which site referred you to us. |
global_ref
Onecruiter
7 days
|
Statistics cookie, this cookie allows us to remember which site referred you to us. |
_ga, _gid, _gat_workbuster
Google
6 months
|
Statistics cookies, these cookies allows us to understand how you navigate through the site. |
_fa, usida, sb, datr, wd
Facebook
7 days
|
Marketing cookies, these cookies allows us to understand our audience better. |
We use cookies to customize content and ads, to provide functions for social media and to analyze our traffic.