Customer Service

Customer Service

To be able to serve more than two million customers in six different countries and deliver flawless customer service, the service standards must be top-notch! That's exactly what our fantastic Customer Service team does. They work relentlessly to help our consumers with everything from product enquiries, invoice questions, returns and complaints. Via the different communication means such as telephone, email, chat, and social media our Customer Service Department maintains the relationships with our consumers on a day-to-day basis.

Our vacancies

See below for our vacancies within the department. Applications may close before the deadline, so please apply early to avoid disappointment.

Job title
Location
Apply by
Job title: Teamleader Kundservice
On-site
Location: Göteborg
Apply by: 2023-12-20

Är du en driven, målinriktad och erfaren ledare som är redo för nästa etapp i ditt arbetsliv? Då kan du vara en av våra nästa Teamleaders på Kundserviceavdelningen! Just nu letar vi efter en Teamleader till vårt 2nd Line-team som stöttar upp vårt 1st Line-team och fungerar som support för dem i kundärenden, system och rutiner. 

Din uppgift som Teamleader är att genom coachning och uppföljning se till så att ditt team uppnår våra KPI:er som i slutänden förbättrar kundupplevelsen. Din uppgift är även att säkerställa hantering utav olika administrativa ansvarsområden inom upsatta KPI:er, samt säkerställa utveckling i vårt kundservicesystem. I arbetet ingår det att ha nära samarbete med övriga Teamleaders och avdelningar för att ständigt utveckla verksamheten.  Rollen som Teamleader innebär personalansvar för vårt 2nd Line-team samt System Specialist.

We work together, we are brave and we create value for the customer – vill du vara med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Dina arbetsuppgifter:

  • Löpande hantera personalfrågor.
  • Löpande hålla coachningssamtal, hälsosamtal och medarbetarsamtal.
  • Följer upp data och statistik för att säkerställa att avdelningen och medarbetare uppnår sina mål och arbetar mot verksamhetens mål.
  • Initierar och driver projekt för att utveckla och förbättra vår kundservice.
  • Ingår i ledningsgruppen för avdelningen och har ett nära samarbete med övriga Teamleaders och Customer Service Area Managers.
  • Personalrelaterade uppgifter, t.ex. godkänna löner, intervjua slutkandidater till nya roller, planera semester och schemalägga.
  • Tät kontakt med övriga avdelningar på Jollyroom och strävar ständigt efter att ha en god kommunikation och förbättra samarbeten.
  • Upprätthålla regler för arbetsmiljö och säkerhet. 

Din profil:

  • Haft lönesättande personalansvar för större arbetsgrupper, med budgetansvar.
  • Erfarenhet av att coacha och utveckla medarbetare.
  • Erfarenhet av att bemöta kund.
  • Förmågan att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.
  • Har jobbat i komplexa system som krävt teknisk kompetens.
  • Rekryteringserfarenhet.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som inte bara kan konstatera en utmaning, utan du sporras av att lösa den genom ett analytiskt och kreativt tänk. Att ha mandat och kunna ta beslut i egen regi är något du trivs med. Du är lösningsorienterad, kommunikativ, förändringsbenägen och en stjärna på att bygga goda relationer både internt och externt. E-handelsbranschen i stort är under förändring och vi vill ha med dig på denna resa.

Det är meriterande om du har:

  • Arbetslivserfarenhet från sälj.
  • Mycket goda kunskaper i Excel.
  • Erfarenhet av LEAN.
  • Goda språkliga kunskaper i norska, danska, tyska eller finska i både tal och skrift.

Fördelar med att jobba hos oss:

  • Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
  • Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
  • Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
  • Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
  • Kollektivavtal för alla anställda
  • Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
  • Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Upplägg och praktisk information:

  • Start: Enligt ÖK
  • Omfattning: Heltid 40 h/vecka (6 månaders provanställning tillämpas)
  • Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
  • Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
  • Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se 

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ 

Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid 

 

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

 

Location: Göteborg
Apply by: 2023-12-14

Forstår du litt norsk, är flytande i tal och skrift på svenska och vill jobba 2-3 dagar extra i veckan?  Fantastiskt, läs vidare direkt!

Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN!

Glada medarbetare som ger enastående service till våra kunder är nyckeln till att uppnå vårt mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på platsen i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Var med oss! 

Vårt kundtjänst team består för närvarande av individer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att de alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i den här beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt för våra svenska & norska kunder
- Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi tror att du har följande bakgrund:

- Flytande kunskaper i både skrift och tal i svenska
- God kommunikationsförmåga på engelska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
- troligtvis har du en annan huvudsaklig sysselsättning

 Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enlikt ÖK
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar per vecka (från 12-36 timmar per vecka). Under högsäsongen finns möjlighet att jobba mer.
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ 

Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid 

 

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Job title: Finsktalande Kundserviceagent
On-site
Location: Göteborg
Apply by: 2023-12-14

Puhutko sujuvasti suomea, sinulla on toinen työ, mutta haluaisit täydentää sitä ylimääräisellä työllä? Pystytkö työskentelemään mahdollisesti 2-3 ylimääräistä päivää viikossa? Mahtavaa, lue lisää heti!

Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN!

Glada medarbetare som ger enastående service till våra kunder är nyckeln till att uppnå vårt mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på platsen i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Var med oss! 

Vårt finska team består för närvarande av individer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att de alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i den här beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på finska (och svenska)
- Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi tror att du har följande bakgrund:

- Flytande kunskaper i både skrift och tal i finska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
- God kommunikationsförmåga på svenska eller/och engelska
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

 Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enligt ÖK
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar per vecka (från 12-36 timmar per vecka). Under högsäsongen finns möjlighet att jobba mer.
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ 

Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid 

 

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Job title: Tysktalande Kundserviceagent
On-site
Location: Göteborg
Apply by: 2023-12-14

Sprichst du fließend Deutsch, wohnst in Göteborg und Umgebung, studierst du oder hast du einen anderen Job und möchtest mit einem zusätzlichen Job ergänzen? Kannst du 2-3 Tage pro Woche arbeiten? Fantastisch, lies sofort weiter! 

Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN!

Glada medarbetare som ger enastående service till våra kunder är nyckeln till att uppnå vårt mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på platsen i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Var med oss! 

Vårt tysktalande team består för närvarande av individer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att de alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i den här beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på tyska (och svenska)
- Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi tror att du har följande bakgrund:

- Flytande kunskaper i både skrift och tal i tyska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
- God kommunikationsförmåga på svenska & engelska
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

 Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enlikt ÖK
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar per vecka (från 12-36 timmar per vecka). Under högsäsongen finns möjlighet att jobba mer.
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ 

Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid 

 

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Job title: Dansktalande Kundserviceagent
On-site
Location: Göteborg
Apply by: 2023-12-14

Taler du flydende dansk, har en anden beskæftigelse, men ønsker at supplere med et ekstra job? Kan du eventuelt arbejde 2-3 ekstra dage om ugen? Fantastiskt, læs videre med det samme!

Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN!

Glada medarbetare som ger enastående service till våra kunder är nyckeln till att uppnå vårt mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på platsen i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Var med oss! 

Vårt danska team består för närvarande av individer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att de alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i den här beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på danska (och svenska)
- Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi tror att du har följande bakgrund:

- Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- God kommunikationsförmåga på engelska
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

 Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enlikt ÖK
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar per vecka (från 12-36 timmar per vecka). Under högsäsongen finns möjlighet att jobba mer.
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ 

Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid 

 

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Location: Göteborg
Apply by: 2023-12-07

Är du en driven, målinriktad och erfaren ledare som är redo för nästa etapp i ditt arbetsliv? Då kan du vara en av våra nästa Teamleaders på Kundserviceavdelningen! Just nu letar vi efter en Teamleader som säkerhetsställer att våra kunder får oslagbar service via mail och telefon samt att våra medarbetare utvecklas och presterar enligt uppsatta mål. Rollen är ett vikariat för en av våra Teamleaders som ska gå på föräldraledighet. Det finns god chans till tillsvidaretjänst efter vikariatet!

Din uppgift som Teamleader är att genom coachning och uppföljning se till så att ditt team uppnår våra KPI:er som i slutänden förbättrar kundupplevelsen. Din uppgift är även att säkerställa hantering utav olika administrativa ansvarsområden inom upsatta KPI:er, samt säkerställa utveckling i vårt kundservicesystem. I arbetet ingår det att ha nära samarbete med övriga Teamleaders och avdelningar för att ständigt utveckla verksamheten. 

We work together, we are brave and we create value for the customer – vill du vara med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Dina arbetsuppgifter:

  • Löpande hantera personalfrågor.
  • Löpande hålla coachningssamtal, hälsosamtal och medarbetarsamtal.
  • Följer upp data och statistik för att säkerställa att avdelningen och medarbetare uppnår sina mål och arbetar mot verksamhetens mål.
  • Initierar och driver projekt för att utveckla och förbättra vår kundservice.
  • Ingår i ledningsgruppen för avdelningen och har ett nära samarbete med övriga Teamleaders och Customer Service Area Managers.
  • Personalrelaterade uppgifter, t.ex. godkänna löner, intervjua slutkandidater till nya roller, planera semester och schemalägga.
  • Tät kontakt med övriga avdelningar på Jollyroom och strävar ständigt efter att ha en god kommunikation och förbättra samarbeten.
  • Upprätthålla regler för arbetsmiljö och säkerhet. 

Din profil:

  • Haft lönesättande personalansvar för större arbetsgrupper, med budgetansvar.
  • Erfarenhet av att coacha och utveckla medarbetare.
  • Erfarenhet av att bemöta kund.
  • Förmågan att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.
  • Har jobbat i komplexa system som krävt teknisk kompetens.
  • Rekryteringserfarenhet.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som inte bara kan konstatera en utmaning, utan du sporras av att lösa den genom ett analytiskt och kreativt tänk. Att ha mandat och kunna ta beslut i egen regi är något du trivs med. Du är lösningsorienterad, kommunikativ, förändringsbenägen och en stjärna på att bygga goda relationer både internt och externt. E-handelsbranschen i stort är under förändring och vi vill ha med dig på denna resa.

Det är meriterande om du har:

  • Arbetslivserfarenhet från sälj.
  • Mycket goda kunskaper i Excel.
  • Erfarenhet av LEAN.
  • Goda språkliga kunskaper i norska, danska, tyska eller finska i både tal och skrift.

Fördelar med att jobba hos oss:

  • Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
  • Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
  • Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
  • Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
  • Kollektivavtal för alla anställda
  • Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
  • Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Upplägg och praktisk information:

  • Start: Enligt ÖK, gärna senast 2024-01-02
  • Omfattning: Vikariat, heltid 40 h/vecka, till och med 2024-12-31 (med god chans till tillsvidareanställning)
  • Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
  • Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
  • Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se 

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!  

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Meet some of our employees

Follow us on Social Media!